след смяната на предните апарати и задните и след обезваздушаването пропада почти никакви спирачки няма ,колата е с абс ако има някакво значение
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с обезвъздушаването на спирачките
Collapse
X
-
Я дръпни ръчната и виж дали ще имаш. Ако имаш то автоматите на задните ти апарати за малко поблокиралиНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Аз го имах същия проблем, след смяна на задни накладки колата все едно нямаше спирачки. Обезвъздуших ги и сега са по-добре. Пробвай пак да обезвъздушиш.
И един въпрос към колегите: След смяна на задни накладки след като буталото е прибрано до край има ли някакво нагласяне като се симулира движение на ръчната или се слага така с навито бутало..?-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
-
Ако автоматите, които разпъват челюстите не работят, то тогава няма да имате спирачки.
Лекуването в тоя случай е предварителното разпъване на челюстите. Прави се постепенно, до като се обере луфта.
Задължително е да изпилите ръба на барабана!
Иначе няма да направите нищо.
Това при барабанни спирачки. При дискови е въпрос само на обезвъздушаване.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Вчера пак ги обезвъздушавах, защото не ми харесва как спира колата.. имаше въздух в системата. Обезвъздуших.. педала твърд като камък.. запалих тръгнах и пак не спира добре и педала стана мек и спира чак посредата, а преди тая кола спираше от ряз... не знам какво става, започвам да си мисля, че смуче въздух от някъде, но няма нито теч нито нищо...-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
-
Преди повече от половин месец ти казах, че трябва да регулираш задните челюсти, защото регулаторите им са много капризни и по принцип не работят!
А ти ако искаш смени и моторчето на парното!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Колега, разглобявал съм и двата апарата на части и съм смазал челюстите и си вървят перфектно за какво регулиране става въпрос? За това със симулираното движение на ръчната ли?-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
-
-
На страница 3-1994 това зъбно, дето е с наклонени зъби е в механизма за регулиране на челюстите. Като се разпънат челюстите от цилиндърчето, ако има много голям ход, то и пластинката зацепва в наклонените зъби и превърта зъбното колрело, което има резба. то действува точно като тресчотка.
Когато не работи правилно, а така са 90%, то и не може да обере луфта, понеже не стига дебита на помпата. За това на ръка завърташ ВШЗК( Въпросното Шибано Зъбно Колело), до като не обереш луфта съвсем.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Ако си с дискови отзад, там пак имаш регулатори, но те се задействуват от ръчната.
Изобщо уточни с какво си от задНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment