Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с обезвъздушаването на спирачките

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с обезвъздушаването на спирачките

    след смяната на предните апарати и задните и след обезваздушаването пропада почти никакви спирачки няма ,колата е с абс ако има някакво значение

  • #2
    кое пропада колега. спирачния педал ли. ако да, провери спирачната помпа. прясната спирачна течност може да е разтворила гумичките.
    точка

    Comment


    • #3
      Я дръпни ръчната и виж дали ще имаш. Ако имаш то автоматите на задните ти апарати за малко поблокирали
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        задните апарати са свалени от работешти спирачки поради смяна на моста,по вероятно е от спирачната помпа

        Comment


        • #5
          Смених спирачната помпа, но нещо не мога да е обезвъздуша? Някаква идея?
          Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

          Comment


          • #6
            Аз го имах същия проблем, след смяна на задни накладки колата все едно нямаше спирачки. Обезвъздуших ги и сега са по-добре. Пробвай пак да обезвъздушиш.
            И един въпрос към колегите: След смяна на задни накладки след като буталото е прибрано до край има ли някакво нагласяне като се симулира движение на ръчната или се слага така с навито бутало..?
            -------------------------------
            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

            Comment


            • #7
              Ако автоматите, които разпъват челюстите не работят, то тогава няма да имате спирачки.
              Лекуването в тоя случай е предварителното разпъване на челюстите. Прави се постепенно, до като се обере луфта.

              Задължително е да изпилите ръба на барабана!
              Иначе няма да направите нищо.
              Това при барабанни спирачки. При дискови е въпрос само на обезвъздушаване.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Вчера пак ги обезвъздушавах, защото не ми харесва как спира колата.. имаше въздух в системата. Обезвъздуших.. педала твърд като камък.. запалих тръгнах и пак не спира добре и педала стана мек и спира чак посредата, а преди тая кола спираше от ряз... не знам какво става, започвам да си мисля, че смуче въздух от някъде, но няма нито теч нито нищо...
                -------------------------------
                ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                Comment


                • #9
                  Преди повече от половин месец ти казах, че трябва да регулираш задните челюсти, защото регулаторите им са много капризни и по принцип не работят!
                  А ти ако искаш смени и моторчето на парното!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Колега, разглобявал съм и двата апарата на части и съм смазал челюстите и си вървят перфектно за какво регулиране става въпрос? За това със симулираното движение на ръчната ли?
                    -------------------------------
                    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                    Comment


                    • #11
                      ---
                      Attached Files
                      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:52.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #12
                        На страница 3-1994 това зъбно, дето е с наклонени зъби е в механизма за регулиране на челюстите. Като се разпънат челюстите от цилиндърчето, ако има много голям ход, то и пластинката зацепва в наклонените зъби и превърта зъбното колрело, което има резба. то действува точно като тресчотка.
                        Когато не работи правилно, а така са 90%, то и не може да обере луфта, понеже не стига дебита на помпата. За това на ръка завърташ ВШЗК( Въпросното Шибано Зъбно Колело), до като не обереш луфта съвсем.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Това е за барабанни спирачки, Аз съм с дискови отпред и отзад не съм виждал такова колело около апаратите
                          -------------------------------
                          ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                          ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                          Comment


                          • #14
                            Ако си с дискови отзад, там пак имаш регулатори, но те се задействуват от ръчната.
                            Изобщо уточни с какво си от зад
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              С дискови съм колата е от подписа. Ще пробвам да ги регулирам от там
                              -------------------------------
                              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                              Comment

                              Working...
                              X